Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Od Wydawcy

Szanowni Państwo,
magazyn „Prestiż - relacje gospodarcze” rozpoczął swój wydawniczy żywot z początkiem 1998 roku. Jego tytuł z góry określa zakres naszych zainteresowań i siłą rzeczy selektywny krąg odbiorców.
    Gruntownie przemyślana i precyzyjnie skonstruowana lista czytelników gwarantuje, iż informacje, które publikujemy, docierają do osób mających zasadniczy wpływ na rozwój i funkcjonowanie polskiej gospodarki.
    „Prestiż” został bowiem pomyślany jako szczególnego rodzaju pas transmisyjny między nadawcami i adresatami komunikatów informacyjnych, jako skuteczny lobbying przedsiębiorców różnych branż na ośrodki władzy. Służy budowaniu trwałych związków między partnerami w biznesie, zwiększa wartość tych związków, skutecznie je rozwija i doskonali. Celem „Prestiżu” jest również prowadzenie skutecznej promocji w ujęciu marketingu strategicznego, czyli kształtowanie pozytywnego wizerunku ludzi i firm, jako swoistego inwestowania w przyszłość, polegającego na połączeniu public relations z marketingiem bezpośrednim.
    Na łamach pisma znajdują odbicie spektakularne zjawiska w polskim życiu gospodarczym oraz ludzie tworzący te zjawiska, ich firmy, ich nieprzeciętne działania i wyjątkowe osiągnięcia. Pragniemy bowiem tych ludzi i te zjawiska wyróżniać i promować. Pragniemy tworzyć sprzyjający grunt pod nowe wyzwania i korzystne między nimi relacje i związki.
    Tak było i jest w wersji drukowanej. Od kwietnia 2012 r. postanowiliśmy poszerzyć krąg naszych Czytelników i udostępnić część ogłaszanych drukiem materiałów w wersji online. To znaczy zdecydowanie zwiększyć i przyspieszyć oddziaływanie naszych publikacji i działań poprzez uruchomioną stronę internetową. Powodem takiej decyzji jest również ustanowienie gospodarczej Nagrody Prestiżu pod nazwą RENOMA ROKU.
Dzięki mobilności i szerokiemu zasięgowi Internetu pozwoli nam przyznawane nagrody i osiągnięcia laureatów szeroko propagować.
    Przez
wyróżnianie Nagrodą Prestiżu RENOMA ROKU będziemy mogli bardziej efektywnie promować ludzi, firmy i produkty, których reputacja zyskały najwyższe uznanie i oceny otoczenia społeczno-gospodarczego, będziemy mogli wspólnie tworzyć jasne pole dla ich przyszłych działań. W oparciu o takie wartości wyróżnionych, jak: wiarygodność, niezawodność, zaufanie i odpowiedzialność będziemy wspólnie budować prestiż i renomę teraźniejszych i przyszłych dokonań.   

Serdecznie zapraszamy do współpracy.
„Prestiż" to dobry partner w interesach.

Jerzy Byra
Redaktor Naczelny