Wydarzenia
UM i Gohyper z nową kampanią na stawy Trwa magazynowa kampania marki promująca nowy produkt z portfolio Orkla
Health, Litozin Kolagen. Akcja obejmuje aktywności w prasie. Zakupem i
planowaniem mediów podczas kampanii zajął się dom mediowy UM, a kreację
przygotował Gohyper. W nowej kampanii marki Litozin komunikowany jest
relaunch marki oraz preparat Litozin Kolagen, nowość na rynku preparatów
wspomagających funkcjonowanie stawów. Litozin Kolagen, suplement diety zawiera kolagen typu II, witaminę C, miedź oraz bioaktywne składniki z dzikiej róży. Posiada potrójne działanie: regeneruje, chroni i wspomaga elastyczność stawów. Produkt polecany jest osobom prowadzącym aktywny tryb życia. Aktywności w prasie odbywają się na łamach magazynów poradnikowych m.in.: Świat Kobiety, Naj, Dobre Rady. Dla zachowania sprawności stawów niezbędna jest prawidłowa dieta, zdrowy tryb życia oraz aktywność fizyczna, dlatego kampania adresowana jest także do czytelników prasy sportowej (Men’s Health, Runner’s World, Magazyn Bieganie). Źródło: Materiały prasowe dodano: 2016-05-12 07:40:34 |