Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Strategia komunikacyjna w nowoczesnym zarządaniu


W oparciu o wiedzę, analizy i badania rynku strategiczna komunikacja korporacyjna i marketingowa jest jednym z najważniejszych instrumentów nowoczesnego zarządzania w budowaniu poparcia i rozwoju działalności każdej organizacji. Dlatego też w ramach stałej obsługi Grupy KRUK konsultanci On Board będą odpowiedzialni za opracowanie strategii komunikacji zewnętrznej oraz działania edukacyjne związane z planowaniem i zarządzaniem finansami osobistymi.


– Kampanie edukacyjne, które prowadzimy, w coraz większym stopniu skierowane są do bardzo zróżnicowanych grupy konsumentów. Szczególnie widoczne jest to w obszarze edukacji finansowej, która dotyka zarówno ucznia, milenialsa, jak i seniora. Dlatego coraz bardziej istotne są angażujące działania, atrakcyjny dla danej grupy content, współpraca z influencerami. To wyzwanie, ponieważ nadal ponad połowa Polaków (58 proc.) ocenia, że ma podstawowy poziom wiedzy na temat finansów. 11 proc. deklaruje, że w ogóle nie ma wiedzy na ten temat – komentuje Katarzyna Rek z On Board PR.

Jednym z kluczowych tematów tegorocznych działań będzie porządkowanie finansów.

– Już od lat zachęcamy Polaków w różnym wieku do dokładnego przyglądania się swoim finansom osobistym. Przygotowujemy różne działania edukacyjne i materiały poradnikowe, które są oparte na historiach, które mogą dotyczyć każdego z nas. Poza tym wyjaśniamy, dlaczego warto uporządkować swoje zadłużenie i przekonujemy, że bez względu na sytuację, w jakiej jesteśmy, jest to możliwe. Każdy z nas ma różne, cenne umiejętności, które można wykorzystać na polu finansowym – mówi Karolina Duniec z Grupy KRUK.

Współpraca będzie dotyczyła takich obszarów jak: relacje z influencerami, organizacja warsztatów edukacyjnych w wybranych miastach Polski, pozycjonowanie ekspertów firmy, wsparcie biura prasowego.


Źródło: On Board Public Relations


dodano: 2018-04-19 06:52:43