Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Promocja Polski Wschodniej jako regionu dla inwestycji

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych wspólnie z firmami Demo Effective Launching i TPS przygotowała akcję promującą wschodnie województwa Polski, jako atrakcyjne dla inwestorów. Kampania reklamowa, w layoutach i spotach, oparta została na pytaniu: „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?”

Kampania oparta na reklamach rusza 10 września i obejmie telewizję w Polsce, a od 17 września przez pół roku akcja będzie prowadzona za granicą: na lotniskach we Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Niemczech, a także w „The Economist”, CNN, CNNonline i FTonline.

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która od dwóch lat realizuje Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, korzysta z 86 mln zł finansowania w ramach  1.4 Programu Operacyjnego. Cały projekt jest zaplanowany do 2015 roku. Budżet bieżącej kampanii to 10 mln zł.


dodano: 2012-09-04 16:46:54