Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Poczta Polska na czerwono

Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. Nowe placówki będą tworzone według standardu obejmującego jednolitą kolorystykę, aranżację, wykończenie i funkcjonalność. Roczne wydatki na ten cel wyniosą ok 2 - 6 mln zł.

- Zmiany to wynik konsekwentnej realizacji strategii Spółki, której jednym z priorytetowych zadań jest poprawa jakości obsługi klientów – podkreśla Mariusz Zarzycki, wiceprezes Poczty Polskiej. - Do tej pory Poczta Polska w sposób istotny poprawiła już terminowość doręczeń i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Uprościła ofertą i wdrożyła szereg produktów m.in. na rynku paczkowym (przesyłka biznesowa i gabarytowa, nowoczesne usługi kurierskie). Już dziś klienci mogą korzystać z pierwszych e-usług czyli poczty hybrydowej, łączącej e-mail z tradycyjnym listem np. dzięki neokartce, którą można wysłać z internetu a Poczta doręcza ją fizycznie do adresata – dodaje Mariusz Zarzycki.

Placówki pocztowe będą powstawać tam gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej, w miejscach najbardziej dogodnych dla klientów. Pierwsza działa na warszawskim Mokotowie przy ul. Kazimierzowskiej. Zmianom w sieci placówek towarzyszy od 23.01.2013 r. start nowej strony internetowej Poczty Polskiej.

- Strona internetowa w dzisiejszych czasach jest jedną z najważniejszych wizytówek firmy. Z tego względu tak istotnym elementem realizacji strategii rozwoju Poczty Polskiej jest stworzenie serwisu w pełni odpowiadającego potrzebom naszych klientów, ułatwiając nawigację tak by klienci szybciej mogli dotrzeć do poszukiwanych informacji – podkreśla Mariusz Zarzycki, wiceprezes Poczty Polskiej.

Fot. Poczta Polska


dodano: 2013-01-22 19:19:39