Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Personalizacja biura wzmacnia wizerunek firmy

Nowoczesne firmy konkurują już nie tylko na poziomie sprzedaży swoich produktów i usług. Wyścig obejmuje również identyfikację z marką jako taką, a także rozpoznawalność na rynku pracowników. Personalizacja biura jest jednym z elementów wzmocnienia wizerunku firmy zarówno jako pracodawcy, jak i uczestnika rynkowej rywalizacji. Arena.pl, nowoczesna platforma zakupowa, zdecydowała się podkreślić swoje ambicje i szybki rozwój poprzez odpowiednią aranżację nowego biura.



– W pracy z Klientem kładziemy duży nacisk na kompleksowość naszej oferty i pomoc przy każdym etapie realizacji, w tym wypadku bardzo ważny był pomysł na całość – mówi Piotr Semla COO z Pixers Business. – Po rozmowach z Arena.pl i poznaniu ich potrzeb postanowiliśmy wspólnie, iż ideą przewodnią projektu graficznego stanie się wyścig samochodowy. Symbolizuje on dynamiczny rozwój firmy, jej ambitne cele i szybkie tempo ich realizacji – wyjaśnia Malina Mituniewicz, Senior Graphic Designer w Pixers Business.



Najbardziej reprezentacyjne miejsca siedziby firmy to wejście główne i recepcja. To właśnie tutaj zaczyna się tor wyścigu, który śladem równoległych linii w brandowych kolorach poprowadzi pracowników i klientów dalej korytarzem i klatką schodową aż do legendarnego sportowego modelu Porsche. To ono stanowi esencję zainteresowań motoryzacyjnych prezesa Arena.pl i nadaje wnętrzom firmy prawdziwie indywidualny charakter. Kreacja Porsche na ścianie sprawia wrażenie auta w ruchu.

– Minimalistyczna grafika w firmowych kolorach czerni, czerwieni i szarości z elementami form geometrycznych i prostych linii dobrze wpisuje się w nowoczesne trendy, a jednocześnie doskonale oddają dynamizm i atmosferę rywalizacji, które chciał podkreślić klient – kontynuuje Malina Mituniewicz.


Ciekawe miejsce w całym projekcie graficznym zajęło logo marki. Stanowi ono element patternów na całej powierzchni oklein, lecz zostało również umieszczone m.in. w kołach Porsche, a także w symbolach z numerami pomieszczeń.

– Praca nad projektem dla Arena.pl toczyła się dynamicznie. Dobrze się współpracuje, kiedy klient jest zdecydowany i wie, czego chce, a tak było w tym przypadku. Odwzorowuje to również efekt wizualny
prosto i do celu, ale z uwzględnieniem indywidualnych smaczków – opowiada Paweł Łukasiewicz, Creative Team Manager Pixers Business.

Personalizacja biura Arena.pl objęła zarówno ściany, jak i sufity, co wymagało precyzyjnego montażu oklein z liniami tak, aby w miejscach styku idealnie do siebie pasowały.


Źródło: Pixers Business


dodano: 2019-02-26 06:25:24