Wydarzenia
Nowe logo promocyjne Polski Rada Promocji Polski przyjęła koncepcję linii graficznej znaku występującego w spocie „Polska. Spring into new” jako oficjalne logo promocyjne Polski. Czerwony symbol sprężyny ma obrazować charakter Polski i Polaków, podkreślając kreatywność, dynamizm, dążenie do zmian i pracowitość. Logotyp, czyli znak wraz z hasłem „Polska. Spring into new” powstał w oparciu o stworzoną 10 lat temu ideę Creative Tension - twórczego napięcia, które przygotowała brytyjska firma doradcza Saffron Brand Consultants. Jest to jeden z ostatnich projektów zmarłego niedawno Wally'ego Olinsa. Według nieoficjalnych informacji logo kosztuje blisko milion złotych. Teraz trzeba zebrać pieniądze na zakup praw autorskich do znaku i opracować całą księgę identyfikacji wizualnej. Przy okazji przyjęcia nowego logotypu, jako oficjalnego logo promocyjnego Polski, warto wspomnieć, że zeszłoroczna wartość naszej marki narodowej wyniosła 497 mld dolarów i była o 5 proc. wyższa niż przed rokiem. Oszacowana przez brytyjską firmę Brand Finance wartość naszej marki narodowej plasuje nas na dwudziestym miejscu najbardziej wartościowych marek krajowych już drugi rok z rzędu. W tej dwudziestce jesteśmy jedynym krajem z nowo przyjętych do Unii. Na pierwszym miejscu znajdują się Stany zjednoczone. Ich wartość oszacowano na 17,99 bilionów dolarów. W pierwszej trójce znalazły się jeszcze Chiny z 6,11 bln dol. i Niemcy z 4 bln dol. Źródło: wirtualnemedia.pl dodano: 2014-06-09 08:46:43 |