Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Nowa jakość na polskim rynku kawy

Polski producent kawy kraftowej i właściciel Etno Cafe, dynamicznej sieci kawiarni w kraju, zakończył ofertę prywatną akcji, w ramach której zebrał już ponad 5 mln złotych. Środki z emisji zostaną przeznaczone m.in. na dalszy rozwój sieci kawiarni oraz rozbudowę jedynego w Polsce browaru kawowego, w którym powstaje Cold Brew Coffee, kawa macerowana na zimno.

W spółkę kawową Etno Cafe zainwestowali między innymi Przemysław Pająk – założyciel i redaktor naczelny Spider’s Web, Jakub Roskosz – autor bloga męskiego oraz Paweł Opydo – youtuber.

– Kocham dobrą kawę, uwielbiam też klimat dobrej kawiarni – powiedział Przemysław Pająk. – Mam przy okazji przeczucie, że Polskę dopiero czeka kawowy bum, więc dla mnie inwestycja w Etno Cafe brzmi jak absolutny strzał w dziesiątkę. Decyzję o inwestycji ułatwił mi także fakt, iż to projekt polski, a ja lubię wspierać Polaków.
 
– Od lat śledzę szybki rozwój polskich marek premium na rynku modowym i cieszę się, że podobny proces zachodzi także w świecie kawy – powiedział Jakub Roskosz. – Najlepiej świadczy o tym rozwój Etno Cafe, który miałem okazję obserwować od samego początku. Zawsze chciałem mieć swoją kawiarnię i w pewnym sensie właśnie zrealizowałem ten cel.
 

Etno Cafe
, to jedna z najbardziej dynamicznych polskich marek kawowych. Dzięki synergii własnej palarni, sieci kawiarni i browaru kawowego stworzyła nową jakość na polskim rynku kawy. Posiada 17 lokali oraz linię produkcji Cold Brew Coffee, pierwszej polskiej kawy macerowanej na zimno dostępnej w szerokiej dystrybucji.


Źródło: Etno Cafe

dodano: 2018-08-06 06:46:46