Wydarzenia
Marketing generacji silver Książka „Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować
się z pokoleniem 50+” to pionierska, pierwsza na naszym rynku publikacja zawierającą pełny przegląd
najnowszej wiedzy i najskuteczniejszych praktyk związanych z marketingiem kierowanym do szeroko
pojętej grupy seniorów (osób w wieku 50+). Omówione zostały w niej najlepsze strategie marketingowe
i mediowe. Książka jest unikatowym źródłem wiedzy i inspiracji. Do współpracy zostali zaproszeni najlepsi eksperci – z firm badawczych, marketerów oraz przedstawicieli agencji reklamowych i mediowych. Firma badawcza IQS na potrzeby publikacji przygotowała specjalnie bogate, unikatowe badania na temat polskich seniorów – ich stylów życia, konsumpcji mediów, stosunku do marek, obecności w reklamie oraz zaangażowania w marketing. Nie jest to klasyczny podręcznik, ale na pewno lektura inspirująca, książka obowiązkowa dla wszystkich związanych ze światem marketingu, reklamy i mediów. To blisko 250 stron unikatowych materiałów na temat marketingu generacji silver. Na które składa się 5 głównych rozdziałów:
Źródło: VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. dodano: 2020-06-04 06:27:26 |