Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Marketing generacji silver

Książka „Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+” to pionierska, pierwsza na naszym rynku publikacja zawierającą pełny przegląd najnowszej wiedzy i najskuteczniejszych praktyk związanych z marketingiem kierowanym do szeroko pojętej grupy seniorów (osób w wieku 50+). Omówione zostały w niej najlepsze strategie marketingowe i mediowe.

Książka jest unikatowym źródłem wiedzy i inspiracji. Do współpracy zostali zaproszeni najlepsi eksperci
z firm badawczych, marketerów oraz przedstawicieli agencji reklamowych i mediowych. Firma badawcza IQS na potrzeby publikacji przygotowała specjalnie bogate, unikatowe badania na temat polskich seniorów ich stylów życia, konsumpcji mediów, stosunku do marek, obecności w reklamie oraz zaangażowania w marketing. Nie jest to klasyczny podręcznik, ale na pewno lektura inspirująca, książka obowiązkowa dla wszystkich związanych ze światem marketingu, reklamy i mediów. To blisko 250 stron unikatowych materiałów na temat marketingu generacji silver. Na które składa się 5 głównych rozdziałów:
  1. Co demografia mówi o srebrnym konsumencie.
  2. Kreacja narracji i narracja w kreacji – jak rozmawiać z grupą 50+.
  3. Czytam, oglądam, doświadczam – pokolenie silver w świecie mediów.
  4. Cyfrowi imigranci i silver influencerzy – digitalizacja trzeciego wieku.
  5. Powrót do przyszłości – jak tworzyć produkty, usługi i media dla pokolenia 50+.
Sprzedaż przedpremierowa na stronie sklepu online.  Wysyłka od 18 czerwca 2020 r.

Źródło: VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.


dodano: 2020-06-04 06:27:26