Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Kurs na zdrowe mieszkanie

Rozszerzenie oferty asortymentowej, działalność na rzecz lokalnych społeczności, prestiżowe nagrody… 2018 rok przyniósł firmie Baumit wiele powodów do dumy. Co więcej, producent, który w tym roku obchodzi 25-lecie obecności na polskim rynku, swoją postawą po raz kolejny udowodnił, że nie bez powodu zaliczany jest do czołówki wśród marek materiałów budowlanych.



Od początku swojego istnienia firma Baumit wyznaczyła sobie za cel, „by ludzie mieszkali ładniej, zdrowiej, energooszczędniej” i konsekwentnie podąża tą drogą nie tylko opracowując oraz wprowadzając na rynek nowe produkty czy technologie, lecz także promując kreatywną architekturę, a także angażując się w życie lokalnych społeczności. 2018 rok doskonale odzwierciedla działania firmy na rzecz realizacji złożonej przed laty obietnicy.

Współczesny inwestor nie koncentruje się wyłącznie na kosztach budowy czy remontu, a zwraca uwagę także na takie aspekty jak późniejsze koszty eksploatacji czy mikroklimat wnętrz. Chcemy mieszkać nie tylko ładnie, ale także oszczędnie, a przy tym dobrze czuć się we własnym domu, oddychając zdrowym powietrzem. Wykonawcy z kolei oczekują produktu łatwego w użyciu i obróbce oraz ekonomicznego, a kiedy trzeba także przyspieszającego prace na budowie. Architekci natomiast poszukują rozwiązań funkcjonalnych, które sprawdzą się jako nowoczesny środek wyrazu. Dlatego producenci muszą nieustannie pracować nad nowymi technologiami.

Firma Baumit od lat należy do ścisłej czołówki producentów materiałów budowlanych. Jej działania na rzecz rozwoju branży dostrzega i docenia środowisko eksperckie, o czym świadczą liczne prestiżowe wyróżnienia regularnie przyznawane spółce, a tych w 2018 roku nie brakowało.

– Rzeczywiście, w minionym roku wyjątkowo często byliśmy oklaskiwani przez specjalistów z naszej branży (uśmiech). Zaczęło się w styczniu od przyznania nam tytułu Budowlanej Firmy Roku 2017 i obwołania Prezesa Jacka Czyżewicza Osobowością Branży 2017. Niedługo potem, bo w marcu, odbieraliśmy statuetki TOPBuilder, tyle że tym razem w rolach głównych wystąpiły nasze produkty: jedyny na polskim rynku szybkowiążący tynk cementowo-wapienny Baumit MPI30 Speed, silikonowa farba elewacyjna Baumit StarColor oraz błyskawiczna posadzka cementowa Baumit Rapido 1 Speed. Rok zamknęliśmy kolejnym dubletem, odbierając dyplomy nadające tytuł Kreatora Budownictwa Roku 2018 – zarówno naszej firmie, jak i naszemu Prezesowi – mówi Aleksandra Gilewska, Marketing Manager w Baumit Polska i dodaje. – Każda nagroda, każdy tytuł to dla nas ogromne wyróżnienie, powód do dumy. Cieszy nas ogromnie, że w 2018 roku mieliśmy ich aż tak wiele.



2018 rok zapisze się zatem w historii firmy Baumit jako czas intensywny, ale i owocujący w wiele satysfakcji i motywacji. W planach firmy jest dalsze aktywne działanie na rzecz branży budowlanej oraz lokalnych społeczności. Jedno natomiast ma pozostać niezmienne – dbałość o to, by ludzie mieszkali zdrowiej, ładniej, energooszczędniej… bardziej komfortowo.


Źródło: Baumit - firma jest obecna w Polsce na rynku materiałów budowlanych od 25 lat. Działalność podstawową przedsiębiorstwa realizują trzy zakłady produkcyjne: w Pobiedziskach k. Poznania, w Łowiczu oraz w Bełchatowie.


dodano: 2019-02-01 06:37:46