Inauguracja V edycji konkursu o Nagrodę Prestiżu RENOMA ROKU 2016
Żeby działanie miało sens - jeszcze i to, potrzeba uznania
drugiego człowieka.
Redakcyjne motto umieszczone na okładce „Żeby działanie miało sens,
jeszcze i to – potrzeba uznania drugiego człowieka”, stało się przesłaniem ustanowionej przez
redakcję Nagrody Prestiżu pod nazwą RENOMA ROKU. Taki tytuł nadajemy właścicielom i menedżerom,
firmom i produktom oraz wynalazcom, których rekomendują do nagrody zaproszone do współpracy
instytucje, organizacje i media. Spośród nich Kapituła (na zdjęciach poniżej) dokonuje wyboru tych,
którzy na to miano, według określonych kryteriów, zasługują – głównie w oparciu o ich wiarygodność,
niezawodność, zaufanie i odpowiedzialność. Laureaci otrzymują Nagrodę za swoją postawę,
zaangażowanie, wytrwałość i osiągnięcia gospodarcze, za zdobycie uznania społecznego i wysokiej
pozycji biznesowej na rynku.
Kapituła Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU w składzie:
Przewodnicząca – prof. dr hab. Katarzyna Majchrzak – Kierownik Zakładu Marketingu Wartości w
Instytucie Zarządzania Wartością SGH. Członkowie: dr Alicja Adamczak – Prezes Urzędu Patentowego RP,
prof. dr Ewa Lewandowska-Tarasiuk – Akademia Pedagogiki Specjalnej i Uniwersytet Polski w Londynie,
Andrzej Maślankiewicz – Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Dziennikarzy RP; Witold Juchniewicz –
szef WKJ Kancelaria Prawna, Jerzy Byra – redaktor naczelny "Prestiż - relacje gospodarcze" –
po weryfikacji i analizie wniosków zgłoszonych kandydatów oraz zasięgnięciu opinii ekspertów
Kapituła nominuje 12 przedsiębiorców, wynalazców, firm i wytwarzanych przez nich produktów. I to z
tych nominowanych, po ponownej analizie wniosków, Kapituła wyłoni w poszczególnych kategoriach
laureatów Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU – edycja 2016.
Uroczyste wręczenie dyplomów
nominowanym i statuetek laureatom odbędzie się podczas gali na Zamku Królewskim w Warszawie w
obecności znakomitych gości reprezentujących patronów honorowych oraz zaproszone do współpracy
instytucje, organizacje i media.
 Statuetka Nagrody Prestiżu
RENOMA ROKU ma wysokość 30,5 cm. Część główna wykonana jest z ciętego, wyprofilowanego kryształu, na
którym wygrawerowana jest nazwa nagrody pokryta złotą farbą. Bryła kryształu umocowana jest na
czarnym, marmurowym postumencie z wygrawerowanym opisem, również pokrytym złotą farbą - z nazwą
laureata i kategorią nagrody. Do statuetki dołączone jest również eleganckie, czarne etui wyściełane
atłasem. Podobne etui ma obok kryształowy Brylant, umieszczony na szklanym postumencie, o który
mogą ubiegać się zdobywcy Statuetek Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU w kategorii Przedsiębiorca, Firma i
Produkt. Natomiast widoczne powyżej emblematy, to cyfrowe, wektorowe godła nagrody, które laureaci,
w poszczególnych kategoriach, otrzymują w celu wykorzystania w materiałach promocyjnych.
Nagrodą Prestiżu honorowani są przedsiębiorcy i firmy o uznanej reputacji w
opinii otoczenia zewnętrznego, produkty o najwyższej ocenie konsumentów, wynalazcy których
nowatorskie projekty mogą zyskać uznanie firm i przedsiębiorców, i zostać wdrożone do realizacji
oraz politycy rekomendowani przez przedsiębiorców, organizacje gospodarcze i media. Jesteśmy
przekonani, iż wyróżnienie laureatów Nagrodą Prestiżu RENOMA ROKU jest doskonałą okazją do ich
szerokiego rozpropagowania oraz omówienia pozytywnych zjawisk w polskiej gospodarce.
Podstawowymi celami przyznawania Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU są:
- uhonorowanie ludzi biznesu, wynalazców, polityków oraz firm i ich produktów mających wpływ
na rozwój i funkcjonowanie polskiej gospodarki;
- wzmocnienie pozytywnej
oceny przez budowanie wzajemnych relacji społeczno-gospodarczych, które rozwiną zaufanie,
wiarygodność i lojalność otoczenia;
- tworzenie pozytywnego nastawienia
wokół przedsiębiorców i ich firm mających wymierny wpływ na tworzenie nowych miejsc
pracy;
- komunikowanie i prezentacja wyróżnionych, jako pozytywnych
wzorców i zachowań społecznie ważnych;
- upowszechnianie uznanych i
pozytywnych ocen, które podnoszą prestiż i wpływają na percepcję całego
otoczenia;
- tworzenie emocjonalnych związków z otoczeniem napędzających
reputację społeczną;
- promowanie etycznych zachowań w
biznesie;
- komunikowanie o prorynkowym nastawieniu i atrybutach
mających wpływ na rozwój gospodarczy kraju.
Laureaci
Nagrody Prestiżu RENOMA 2015

 

dodano: 2016-09-16 18:48:34
|