Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Inauguracja II edycji konkursu o Nagrodę Prestiżu RENOMA ROKU 2013

Żeby działanie miało sens, jeszcze i to - potrzeba uznania drugiego człowieka


Szanowni Państwo,
magazyn „Prestiż - relacje gospodarcze”, w 15. rocznicę wydawania, ustanowił ogólnopolski konkurs o Nagrodę Prestiżu pod nazwą RENOMA ROKU. W grudniu ubiegłego roku, Kapituła pod przewodnictwem prof. Barbary Dobiegały-Korony spośród 54 zgłoszonych kandydatów wybrała i ogłosiła pierwszych laureatów.
    Poniżej przypominamy zwycięzców konkursu o Nagrodę Prestiżu RENOMA ROKU 2012 w poszczególnych kategoriach. Zgodnie z ideą „Prestiżu” i założeniami konkursu wszystkim poświęciliśmy na łamach „Prestiżu” i uruchomionej jego wersji internetowej należną ich osiągnięciom i reputacji ilość miejsca.
    Mając na uwadze powodzenie pierwszej edycji, postanowiliśmy kontynuować konkurs i niniejszym ogłaszamy jego inaugurację, drugą edycję o Nagrodę Prestiżu RENOMA ROKU 2013. W oparciu o takie wartości jak: wiarygodność, niezawodność, zaufanie i odpowiedzialność społeczno-gospodarcza magazyn „Prestiż - relacje gospodarcze”, pismo poświęcone reputacji polskiej gospodarki, z początkiem lipca przystępuje do organizacji II edycji ogólnopolskiego konkursu o Nagrodę Prestiżu RENOMA ROKU 2013. W wyniku analizy rekomendacji nadesłanych przez zaproszone do zgłaszania kandydatów instytucje i media Kapituła wyróżni i nagrodzi przedsiębiorców, firmy oraz wytwarzane przez nich produkty. Nagroda zostanie również przyznana wynalazcom za innowacyjne rozwiązania nie wdrożone do realizacji i politykom, którzy wśród przedsiębiorców, instytucji gospodarczych oraz mediów uzyskają najwyższe uznanie za efektywne wspieranie działalności gospodarczej.
    Przez wyróżnianie Nagrodą Prestiżu RENOMA ROKU mamy możliwość jeszcze bardziej efektywnie promować ludzi, firmy i produkty, których reputacja zyskały najwyższe uznanie i oceny otoczenia społeczno-gospodarczego. Możemy wspólnie tworzyć jasne pole dla ich przyszłych działań i wspólnie budować ich prestiż i renomę teraźniejszych i przyszłych dokonań.
    „Prestiż” został bowiem pomyślany nie tylko jako szczególnego rodzaju pas transmisyjny między nadawcami i adresatami komunikatów informacyjnych, jako skuteczny lobbying przedsiębiorców różnych branż na ośrodki władzy, ale przede wszystkim w celu budowania trwałych związków między partnerami w biznesie. Nagroda Prestiżu RENOMA ROKU daje taką sposobność. Poza tym, że wyróżnia i promuje nagrodzonych, omawiana na łamach „Prestiżu” zwiększa wartość tych związków, skutecznie je rozwija i doskonali, tworzy sprzyjający grunt pod nowe wyzwania i korzystne między nimi relacje i związki.
    Miło nam również poinformować, że do idei konkursu o Nagrodę Prestiżu RENOMA ROKU udało się nam przekonać i pozyskać do współpracy Stowarzyszenie Dziennikarzy RP, ogólnopolską organizację zawodowo-twórczą dziennikarzy skupioną w 16 oddziałach wojewódzkich. II edycję będziemy już organizować wspólnie. Z całą pewnością pozwoli to nam wyróżnionym Nagrodą Prestiżu nadać jeszcze większy rozgłos społeczny, przybliżyć i uwiarygodnić w mediach ich osiągnięcia i utrwalić renomę.
    
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
„Prestiż” to dobry partner w interesach.

Jerzy Byra
Redaktor Naczelny




Widoczna na zdjęciu Statuetka Nagrody Prestiżu RENOMA ROKU ma wysokość 30,5 cm. Część główna wykonana jest z ciętego kryształu, ma wygrawerowaną nazwę nagrody pokrytą złotą farbą i umocowana jest na czarnym marmurowym postumencie z wygrawerowanym opisem, również pokrytym złotą farbą, z nazwą laureata i kategorią nagrody. Ponadto statuetka umieszczona jest w eleganckim czarnym etui wyściełanym atłasem.


dodano: 2013-06-28 12:35:19