Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Impactory wręczone

Zwycięzcy XV edycji konkursu Impactor. Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego i Reklamowego 2012 został Jacek Balicki – dyrektor marketingu Samsung.

Akademia nagrodziła Jacka Balickiego „Za odważne i innowacyjne działania komunikacyjne prowadzone dla marki Samsung nieskupiające się wyłącznie na pozyskiwaniu najniższej ceny, ale bazujące na wykorzystaniu nowoczesnej komunikacji w budowaniu komunikacji marketingowej dla marki."

Dodatkowo, Centrum im. Adama Smitha przyznało Nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i  zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Bartosz Marczuk z Rzeczpospolitej.

Laureaci firm i projektów:


Firmy Roku 2012:
  • Agencja Reklamowa Roku 2012 – DDB Warszawa

  • Agencja PR Roku 2012  – 24/7PR

  • Dom Mediowy Roku 2012 – Value Media
  • Agencja Interaktywna Roku 2012 – Lemon Sky




Projekty Roku 2012:

  • 
Projekt PR Roku 2012 – Tyskie 5 Stadion (Tequila, DDB Warszawa, STARCOM, RC2).

  • Projekt CSR Roku 2012 – Kręć Kilometry, zaparkuj klimatycznie (Fundacja Allegro i All For Planet).

  • Projekt Roku - Marketing Sportowy 2012 -  Międzynarodowy Puchar Dzieci Danone Nations Cup 2012 (Brand Support).
  • 
Marketing Miejsc 2012 - Jasna Chopok i Tatrzańska Łomnica. Tak blisko, tak alpejsko! (Agencja Reklamowa CzArt).

  • Kampania Społeczna Roku 2012 – Autyzm wprowadza zmysły w błąd (Agencja PZL, Fundacja Synapsis).

  • Projekt Roku – Marketingu Bezpośredniego 2012 – Platforma Student (AFEKT Agencja Reklamowa dla Kampanii Piwowarskiej - Marki Lech Premium).

  • Niestandardowy Projekt Marketingowy 2012 – Tyskie 5 Stadion (Tequila, DDB Warszawa, STARCOM, RC2).
  • Badawczy Projekt Roku 2012 - Virtual Shopper (Millward Brown).
Źródło: Impactor



dodano: 2013-04-10 17:01:18