Wydarzenia
Grupa LOTOS wybrała Zenith Dom mediowy Zenith, należący do holdingu mediowego Publicis, wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego Grupy LOTOS. Do udziału w przetargu przystąpiły czołowe na polskim rynku domy mediowe. Grupa LOTOS zdecydowała się podjąć współpracę z agencją Zenith. Będzie ona polegać na kompleksowej obsłudze Grupy LOTOS w latach 2019-2021 w zakresie planowania i zakupu mediów. – Oferta, którą zaproponował Zenith, została oceniona jako najlepsza zarówno pod względem merytorycznym, jak i cenowym. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie i obsługiwała dotychczas czołowe, światowe i lokalne marki, również te z naszej branży. Ważne dla nas były także rozwiązania marketingu efektywnościowego opartego na zaawansowanej analityce, które będą wspierać realizację strategii marketingowej LOTOSU oraz wynikające z niej działania angażujące odbiorców – mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu w Grupie LOTOS. Współpraca z domem mediowym, ma na celu uzyskanie przez Grupę LOTOS wsparcia w zakresie optymalizacji i maksymalizacji efektywności kosztowej kampanii, monitorowania kluczowych wskaźników oraz know-how dotyczącego rynku mediów. Firma Zenith specjalizuje się planowaniu i realizacji kompleksowej strategii komunikacji, technologii, danych, analityki oraz content i performance marketingu. Źródło: Grupa LOTOS dodano: 2019-04-05 06:33:01 |