Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
Golden Arrow 2020 bez grand prix


W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow nominacje otrzymało 71 prac. Przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna z nominowanych prac nie otrzymała grand prix. Przyznano za to dwie nagrody specjalne. Jury pracowało pod kierownictwem Macieja Sipa, dyrektora marketingu BMW. Prace można było zgłaszać w 20 kategoriach, w tym wyjątkowo w kategorii specjalnej: marketing w czasie pandemii.


Pierwszą z nagród specjalnych otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – "Content zamiast lekcji biologii", która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.



– Tegoroczna edycja konkursu Golden Arrow była wyjątkowa pod wieloma względami – zgłoszona została rekordowa liczba projektów, pojawiły się nowe kategorie dotyczące marketingu w czasie pandemii, a same obrady jury odbyły się po raz pierwszy w formie wideokonferencji. Wśród uczestników konkursu najliczniej reprezentowane były branże finanse i ubezpieczenia oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Swoją obecność silnie zaznaczyły również branże motoryzacja i mobilność. Kategorie te zaprezentowały efektywne i kreatywne projekty, z których wiele otrzymało nagrody Golden Arrow – powiedział Maciej Sip.



Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications Ltd., wydawcę miesięcznika "Media Marketing Polska". Na stronie konkursu znajduje się pełna lista przyznanych nagród i wyróżnień.


Źródło: Golden Arrow


dodano: 2020-07-01 05:41:10