Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości
Wydarzenia
„Rzeczpospolita” najbardziej poczytna wśród menedżerów

30,9 proc. menedżerów, spośród 1200 pracujących w firmach zatrudniających ponad 20 osób, zapytanych w grudniu 2012 r.  w badaniu PRO przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC, jaki tytuł ekonomiczny, finansowy i gospodarczy uważają za najlepszy wskazało „Rzeczpospolitą”.

 

Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza” (22,6 proc. wskazań), a na trzecim „Dziennik Gazeta Prawna” (15,5 proc. wskazań). Kolejne dwa tytuły uzyskały: „Puls Biznesu”- 10,6 proc. wskazań i „Parkiet Gazeta Giełdy” – 2,8 proc.

 

Z badań wynika, że 51,5 proc. menedżerów wskazało „Rzeczpospolitą” z uwagi na „ważne teksty” i „ciekawe komentarze”, 43,8 proc., że podaje informacje przydatne w pracy, a 43,3 proc., bo interesują się ekonomią i gospodarką.

 

Co ciekawe, wśród badanych menedżerów wydania papierowe są najatrakcyjniejszym nośnikiem informacji – mówi tak 46,1 proc. 16 proc. za najatrakcyjniejszy nośnik uznaje Internet, a 14,1 proc. prasę elektroniczną. Za nimi znalazła się telewizja 12,5 proc.) i radio (2,5 proc.).


Z badania PRO wynika również, że z czasem menedżerowie zaczną w większym stopniu czytać gazety w z wersji elektronicznej. 30 proc. zakłada, że nastąpi to w ciągu roku, a 34 proc., że w ciągu dwóch lat.

 


dodano: 2013-02-01 11:56:28